kryckoffret

Jag går numer under namnet Milia "kryckoffret" Lord. Som jag skrev imorse så hade jag lyckotrosorna på mig, men idag kan jag berätta att de förde med sig allt annat än lycka.. I andra bytet så lyckades jag stuka foten så det blev en biltur till akuten. Väl där har jag fått rapporten om en kraftig stukning och beordrad att leka med kryckor en vecka. Men snälla ni, vet ni vem jag är?
Men om det var trosornas fel eller om det var för att jag igår diskuterade stukningar med Adam Scherdin i City JR eller för att Robin Zolfagary i IFK Jr sa att han hade mina kryckor hemma hos sig blir en obesvarad fråga. Jag väljer att säga att någon inte vill att jag ska få genomföra en fläckfri försäsong.

Läkaren -När hände det här? igårkväll eller idag?
Jag (smått chockad) - eeeeh... idag????
Jag måste få säga att visserligen är jag en viking men inte f*n är jag så dum att jag sticker till akuten iklädd shorts och t-shirt om det hände igår???

efter diskussion om hur länge jag ska "vila"

Sjuksköterskan- Hur ofta tränar du då? en.. två gånger i veckan, eller?
Jag -jadu, det blir väl 8-9 pass
sjuksköterskan - I VECKAN?????? ÄR DET NÅGON FORM AV ELITIDROTTANDE DET HÄR ELLER?????
jag- jajamensan

Eftersom att jag hade koll i 10 minuter av matchen så har jag inte så mycket att säga om spelet.. så det lämnar jag över till någon annan..

/ always number ten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0