munkan it is

"Vi tittade på let's dance....."
- ÅH såg du det ?
Framgick inte det.. hmm :)

"Lag 2  och 3 kom på delad andra plats"
- JAAA, VI KOM TVÅA!!!!!
"Ni kom delad tvåa av tre lag...."


Vi blev indelade i sex olika grupper och fick varsin rubrik att diskutera. Grupp 2 fick Ha kul, det var jag (10) Josefine, Sara Blomstrand, Hanna W, Emma och Signe. Den sistnämda visade sig vara vår starkaste medlem när det kom till att diskutera, Signe drog en hel historia som dessvärre ingen annan än hon själv hängde med på och förstod. Men vi fick oss ett gott skratt kan jag lugnt säga.... :D

Hockeyn då.. torsk för lag 1-2-3 mot lag 4-5-6 med 3-5, förmodligen var det för att Linn "jag åker genom hela laget" Andersson låg bakom alla mål och för att Jennys ena skridsko hade ett jack i skenan som bidrog till att hon sa "Jag är fan största målsumparn".. Sen att Anta gjorde årets straff och istortsett sköt in sig själv istället för pucken i mål...  Menne jag är inte bitter!

Tyvärr så hann inte Linden få igång röken när vi skulle åka in för spelarpresentationer.. för vem hade inte velat se Emelie "Goldberg" Lundbergs intåg med schyssta rökmoln runt om. Den kvinnan kan kliva upp på scenen!

Kommentarer
Postat av: e

det får faktiskt bli en annan gång ;) jag lovar!

2010-01-10 @ 16:48:48
URL: http://detlikadana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0