22.29

Några timmar, godisbitar och mil senare så är vi äntligen hemma igen, även om vi gärna haft en Gameday till. Känns bra att få komma hem och dra ett andetag i Vuvuzelan och påpeka för Slagsta att jag är hemma men enbart för en kort stund.

Jag vill lite snabbt fortsätta på förra inlägget och tacka alla för en bra vecka, vi har blandat och gett både på och utanför planen. Men som Munk sa "Två lag, har blivit ett", Tack så mycket för veckan tjejer.

Vi har inlett tidiga, sena, kalla, varma, kärleksfulla och små irriterande dagar tillsammans och avslutat dem otroligt glada i varandras sällskap. Finns mycket man kan nämna men det får ni berätta om själva

Amanda Olsson har visat hela världen att hon kan nicka som en gud och trots det tycks hon inte förlorat speciellt många hjärnceller eftersom att hon varit det största hotet under veckans tidsfördriv, "MAFFIA".
Annars så har minstingen i laget vuxit till sig ordentligt i sitt pingisspel och utvecklats enormt under veckan, härligt Walle!
Malvina har även hon vuxit eller okej hennes säng blev utbytt och hon kom då upp på min nivå igen (HEHEHEHEHE otrligt mycket glimt i ögat där!)
Första natten så vaknade jag runt tre-fyra och vände mig åt min grannes sida och blir alldeles kall när jag inte ser någon Mallis men efter att jag gnuggat mig i ögonen några gånger så såg jag att hon låg på golvet med luft i andra delen av luftmadrassen......

Återigen stort tack till Lotta!
Tack till alla föräldrar, syskon och vänner som var nere i Göteborg!
Tack till alla bloggläsare!


/ALWAYS NUMBER TEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0