denmark

Imorgon fortsätter roadtripen för Göteborgresenärerna samtidigt som några andra startar resan. Själv har jag tänkt att jag lämnar bloggsysslan åt sidan under kommande vecka, men med stora förhoppningar om att någon på hemmaplan känner sig stark nog för att hålla bloggen vid liv... Carro, Linn, Marre?

Något inlägg kan det säkert komma från min telefon men lika rappa och seriösa inlägg som i Göteborg är inget ni ska räkna med från min sida.

Nåväl ha det så bra här hemma och njut av era egna sköna, mjuka och underbara sängar och varandras närhet samt sommaren i synnerhet! Själv ska jag fortsätta bygga upp relationen mellan mig och luftmadrassen och hittills har det ju gått som på räls men efter Danmark blir det egotid vill jag lova!

För er som inte visste, så vände AIK på steken... 1-3 till 3-3 och kvitteringen satt med matchens sista spark, straffar avgjorde och Gnaget tog hem guldet.

/10

glömde nämna "dagens stolpskott" det var säkert någon mer som fick bära bollen för en stund
Dagens Stolpskott:
Helena Hansson, matchtröjan var är den?
Lotta Hellenberg, jag kan en genväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0