Förklaring till Milias "Dagens stolpskott"

Här kommer den efterlängtade förklaringen av en som inte såg vad som hände i måndags men reaktionerna på övriga som var med till Coop visade att Milia gjorde något som utöver det vanliga. Min vapendragare My bidrar också med fakta till händelsen.

Det började med att jag och My plus några spelare åkte mot Coop för att handla lite mellanmål. Medan jag själv låste bussen hann Milia göra närmanden på en medelålders man med ölmage och lite hår. När Milia vände sig om på parkeringen hade hon inte orienterat sig(viktigt Milia när man är innermittfältare) utan hamnade i famnen på mannen som verkade uppskatta det. Under några sekunder tittade dom varandra djupt i ögonen och det fanns en viss tvekan men som tur var uppfattade Milia situationen relativt snabbt och visade att ett bra spelsinne är viktigt. Milia backade ur situationen och skapade sig en ny yta.

Som ni förstår blev det svårt för gruppen att fokusera på att handla efter detta men ett gott skratt förlänger livet. Tack Milia!!!!

Nu är klockan 22.00 och vi har börjat ladda för en torsdag med 1/16-delsfinal och 1/8-delsfinal som jag ser fram emot. Jag tror på två vinster imorgon eftersom laget har spelat bättre och bättre och ska något lag slå oss så måste dom vara j....ligt bra!

Konstapel My och jag avslutade dagen med en powerwalk och under tiden har tjejerna gjort fruktsallad till kvällsmål, ser mycket gott ut!

/Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0