i'm alive

Träning 1 - Check!

Träningen började strax efter nio med ett hejdundrande corepass med Thess. imorgon kommer axlarna, magen och ryggen säga sitt.. längesen det brände så mycket i axlarna!!!! extrem smärta men vi överlevde allihopa och efter drygt 45 min tackade vi av Thess och hoppade på en passningsövning a la Lotta Hellenberg.

Vår älskade Lotta var alltså tillbaka på Vallen igen, efter en vår av stor saknad! Men nu får jag och de andra som ska med till Gothia träffa henne i en hel vecka, gosh! +++++ till Lisa pallade sig med till Eskilstuna och träna 2h, nu återstår bara övertalning till nästa år så har vi ett nyförvärv (?! ;))

Nu är det snart dags för premiär i U20 VM, det får ni banne mig inte missa!!!!! Sverige möter Nya Zeeland och ni kan se matchen live på Fifa.com (Eurosport kommer sända matchen i efterhand halv fem tror jag)

klockan 17 är det dags att fara tillbaka till Tunavallen för träning 2!

10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0