inte eskilstunas straffdag !

heej ::(

laget som var med i 96 serien spelade kvartsfinal mot ödåker och förlorade på straffar:(

väldígt synd !

Så då kom dom och hejade på oss som skulle spela semifinal mot ängelholm !
Vi förlorade också på straffar !

asso vi hade allt spel och vi var lätt bättre än dom och vi ledde i halvtid med 1-0
men sen fick dom straff efter att Wilma vår målvakt hade blivit nersprungen !
inte rättvist !!
sen efter full tid var det 1-1 så då blev det straffar direkt !!

Jag missade min ! asso jag är helt sämst !!
jag var så säker på att jag skulle träffa och sen skjuter jag precis utanför !!

jag är säämst !!

men ni andra spelade jättebra '!!


//rebecca

Kommentarer
Postat av: E

Bra jobbat i alla fall!

Ni gick långt med båda lagen.

Hoppas ni har haft roliga dagar..

2010-07-04 @ 00:08:30
Postat av: always number 10

bryt ihop, bit ihop och kom igen! och rebecca du vet att du kan :) bra jobbat allihopa!

2010-07-04 @ 11:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0