På tok för tidigt

NÄR MAN SKRIVER FRÅN MOBILEN BLIR DET INGEN STYCKEiNDELNING!!!*****Igårkväll stack vi iväg och avnjöt en varsin pizza eller pastarätt för spelarna på en restaurang i centrala GBG -stabilt och jävligt varmt.. Det var otroligt gott att äntligen få känna sig mätt efter en måltid! I skolmatsalen sitter det nu en lapp där det står Saker i stil med -vi ber om ursäkt men ni kan bara hämta mat en gång, är ni fortfarande hungriga så kan ni komma tillbaka 20.30 och se om det blev något över-. Lotta och My tog varsin soppa, och vem som försökte sig på att vara kock för en kväll låter jag vara osagt hon verkade dock inte nöjd med sitt beslut att ha aioli i soppan. Annars så gick "dagens stolpskott" till Amanda Olsson för hennes smidiga sätt att smyga ifrån rummet och uträtta sina behov hon kom tillbaka till rummet med mobilen i högsta hugg och dess batteri i andra handen och utbrast (notera inte speciellt sur/besviken!) "JAG TAPPADE MOBILEN I TOAN"... Ska se till så de andra nissarna skriver om min "våldtäkt" som de så fint kallar det.. Vill passa på att säga att vdet är väckning 07.45 och jag var klarvaken 06.00, vaknade till de små och fullt så vackra fåglarnas underbara kvitter och en skatjävels försök till detsamma! Usch och fy. Nehe, får väl försöka slumra lite ändå. Hoppas alla andra sover gott! /10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0