tisdag (1)

Klockan är strax efter 8 och alldeles strax ska jag bege mig till Vallen för dagens första träning. All respekt är framme eftersom att det är (terro)Thess som kommer och ska köra ett stenhårt Corepass.. Kan bli roligt men det kan samtidigt bli et mördarpass, äsch jag tror på en blandning benen känns ändå rätt sega från igår..........

Vill annars påpeka att jag inte gått upp så här tidigt på hela sommarlovet, men det är bara att börja vänja sig för snart börjar 2 veckor av tidiga mornar men det är skönt att ha en normal dyngsrytm och på så sätt (förhoppningsvis) vinna över vädret!!! på tok för varmt inatt så ni kan ju gissa när jag somna :( 

Be cool -vattenpistol

10

/- Krya på dig kära Josefine När

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0