tjoho

Skönt å se att bloggfansen börjar hitta tillbaka! Blir kul att se om vi lyckas bräcka förra årets läsarantal under Gothiaveckan, vi får la se! Minns dock inte hur många unika besökare det var som kikat in men iår ska vi rapportera roligare, snyggare och oftare, nja det sistnämda kanske blir svårt men lite videoinlägg lovar jag!

Innan dagens andra pass så sparkar jag till en lösnagel som ligger på gräsmattan, jag sparkar till den på så sätt att den kommer så när som på Josefine dbm och hon rycker till och slår den vidare till Hanna Erlandson som i sin tur förskräckt utbrister "JAG TRODDE DEN VAR LÖS" hur menade hon då?

Jag satt och förklarade mitt problem med benskydden jag kunde helt plötsligt inte bestämma mig för vilket ben jag skulle ha vilket benskydd på (nikebenskydd) då tar Josefine det ena benskyddet och trycker fast det mot högersmalben och säger "Jag tror det ska vara såhär, för då blir Nikemärket rätt" det roliga var att hon sa det alldeles stensäkert men bara sekunden senare får hon stå där med svansen mellan benen då jag smått irriterat säger "Så du menar att om jag tar samma benskydd och sätter det på vänsterben så blir nikemärket fel?"

Den ena är smartare än den andra.... Siggi Jónssons Järnkaminer ger ut sin packlista till högstbjudande -Amanda Olsson är du intresserad?

Game torsdag
Eskilstuna United (Gothialaget) - Hammarby IF U-trupp (Gothialaget)
1900 Kungsvallen, Kjuuuuuuula
-Heja jäder i alla väder!


always number ten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0