-09 och..


Igår innan träningen så satt jag (10) Emelie Viktor och Munken i vårt nypimpade fotbollsrum/kontor/kalla-det-vad-ni-vill mysigt är det i varje fall. Nåja då skulle Emelie berätta om hennes dröm från natten och hon hann inte säga mer än "Jag drömde att vi vann Gothia och..." varpå Viktor var rapp nog och sa "..det gjorde vi ju" shuluulululu. Emelie menade såklart att hon drömt att vi (läs: united) vunnit Gothia igen, nice med andra ord!
Det roliga var väl att Emelie började förklara mer om drömmen "Vi satt i omklädningsrummet på Ullevi och så sa alla till Signe fatta att vi ska gå ut dit och sjunga". Jag minns inte allt hon sa men jag kommer ihåg att det lät som en otroligt rolig lördag i varje fall!

Just i det ögonblicket så väcktes minnena från lördagen den 18e juli till liv och titta i kalendern idag mina vänner för visst firar vår seger 11månader just i detta nu!!!!!!!!!! Tänk tillbaka för ett ögonblick och dröm en stund för vem vet om en månad.....................

if it happens once,
it CAN happen twice.

10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0