Förlust mot Triangeln 96

Idag var det match mot  duktiga Triangeln 96 i Sörmlandscupen
Mitt lag fick rycka in och hjälpa 96:orna som hade mkt skador!
Så vi ställde upp med ett lag på fyra 98:or , tre 96:or och sju 97:or !
Vi spelade jättebra fotboll och det stod 3-3 i paus
Jag tror att dom hade tagit ut segern i förskott och sen blev dom väldigt överaskade när vi var så bra
Men sen snackade dom ihop sej i paus och tillslut blev det 7-3 till dom
en bra match endå !
Och vill ni veta vad jag har kommit på ?
Att Ramen lovade den första som gjorde nick mål på säsongen skulle få en piggelin !
så nu är jag verkligen glad för jag gjorde ett nick mål idag !

men nu ska vi ta med oss det bra från den här matchen och vinna på fredag och lördag !



hejdå !
//reebeccarulander !(Y)


Kommentarer
Postat av: 10

Härligt Rebecca! Keep up the good work:)

2010-06-09 @ 22:08:39
Postat av: julia jonsson f97 :)

ditt nick mål var sjukt snyggt ! :D

och deras självmål med ;))) <3

2010-06-13 @ 18:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0