kärt barn har många ja vadå?

Igårkväll när vi befann oss mitt ute i ingenstans så var vi mer än omringade av vidriga små djur. Jag själv fick psykbryt några gånger då jag verkligen inte klarar av sånt (känna stickningar se dem flyga nära och värst av allt höra djurfan surra i öronen) slutade med att jag satte mig i kuvösen som My så fint döpte avbytarbåset till och där får jag och alla andra höra Marre köra ett hästläte, då jag inte vet vad det kallas så lämnar jag det osagt... nåväl där blir det kalabalik bland alla på bänken.
-Hon lät som en häst!
-En riktig Hingst!
-Men det är ju en kille.
-Ja en tjej heter Sto
-ETT STO ÄR JU EN GRIS!

Vem bjöd på dessa smartass? Amen absolut hon som har flest namn i laget, Josefine När! Härligt att du förgyller kvällen bland granar och mygg där Jessica "Natur" Lagerlöf i matchinledningen ställer frågan "Alltså vart är vi ens? jag brukar ha koll men verkligen inte idag...". Jenny nöjde sig inte med att förstöra kvällen och krossa Västanfors rekord/Fagerstas stolthet (?) utan när hon stamplar in på Statoil och ska betala så utbrister hon "Var fan är vi ens?" -Fagersta. får hon till svar men inte slutar det där utan nästa refräng som spelas ur fröken Jennys mun är "Är det ens en stad?" Sagt och gjort hela Unitedbussen vet nu att det bor 13000 i Fagersta.....
Med reservation för tryckfel (hur ska jag minnas allt Jenny säger? :))

Ikväll kan ni se United i Vilsta, 17.30..............


10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0