Ljungan

Kul att läsa om Ljungan i tidningen, ännu roligare att läsa själva texten. I mina ögon skulle hon såklart haft chansen för längesen och kanske inte bara i den ljusblåtröjan, hoppas verkligen att hon åker dit. Det är det värt! 30 barre är ingen ålder.. om man ändå hade det målsinnet och den snabbheten..

Det bästa minnet jag har från Ljungans tid i United är; Håbo FF hemma, United vann med 10-3 och Ljungan hängde fem baljor! Skämmigt nog minns jag också vilka pjucks hon lirade i, de röda  Nike Mercurial Vapor.... märks det att hon var min idol? och bar numret som jag bär idag.. en stor bidragande orsak till varför tian är min, dock lirar hon med 11 nu en liten extra grej bara.

nu kan nog alla berättelsen om nummer 10, allt är Karolina Ljungqvist förtjänst!


Kommentarer
Postat av: "ljungan"

Hej!

Med tanke på att jag idag lever skyddat så kollar jag ibland så att mina uppgifter inte dyker upp på internet!



Snubblade in här och fick en härlig läsning- ödmjukt glad över att få ha varit någons idol=D



Var i Argentina, kom med men kunde pga jobb ej lira kvalet, vilket de missade :(!



Men men jag gjorde ett försök!



Må gott & tack för att du peppade mig..,



Ljungan numera #11

2011-01-21 @ 03:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0