åååh liiiina ååh liina

Finns det någon i vårt avlånga vackra land som klarar av att hålla hemligheter under diverse hot så är det ingen mindre än Evelina Andersson. Hon höll oss på sträckbänken in i det sista... yepp brottning stod på schemat. Jobbigt? men ja! Kul? minst sagt! Roligt avbräck från den vanliga fotbollsträningen (okej jag tror att fotbollsnördarna tycker det i varje fall) Som sagt jobbigt, svettigt, stinkande men ack så behövligt och Amanda Olsson vill köra brottning varje vecka. Starkt kort dära!

Ingen blev nog speciellt chockad när vi efter 10 sekunder fick träningens första straff, 50 armhävningar för snack!!!!!! tack vem det nu än var....

Tackar Lina för en bra idé och jag har en sak till att säga -SNÖRA PÅ DIG DINA COPA SÅ KÖR VI!

/10


Kommentarer
Postat av: e

ja, hon är ju nu 50 spänn rikare..

2010-03-02 @ 22:38:35
Postat av: Evelina ANdersson

Jag har startat en ny lagkassa..vadslagningen om Emelie gav första kronorna:) nu ska jag iväg och smida nya planer...hehehe

Jag tackar milia:) vi ses på vallen...

2010-03-03 @ 16:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0