hej här kommer

segertåget.  Okej jag ska inte börja med att nöta ut den meningen när vi bara är inne på försäsongen, Vi måste ju faktiskt tänka på att Ni ska följa med oss lääääänge.

Kul att se alla på Vallen ikväll extra kul att familjen junior Andersson har ett nytillskott så minstingen i Karlsson klanen vill komma till Vallen. Självklart så är ju Melvin mer intressant än att se på när Felicia spelar fotboll (och Emelie) Jag har ju också min nya syssla i laget som kamerakvinna, skoj att jag redan får lyssna till det.

Matchen var det ju, 2-0 till oss såklarre (?). Jag väljer dock att inte skriva någon utvärdering eftersom att jag såg matchen i miniatyr och såg spelarna som myror och bollen var osynlig, satte håll tillgodo och titta på hemsidan imorgon. Dagens målskyttar = Maja och Sara kanonkul! 5 av 5 toasters.


Såååå ses vi på lördag? Förhoppningsvis bjuds det på sol så det kanske blir lite lättklätt på Vallen!

Over and out
/ 10

Kommentarer
Postat av: Jocke

Grattis till vinsten!

Jag säger väl precis som efter förra matchen att det ser hyggligt ut (inte mer)... och att Linn glänser(!!)... och att hon inte ska spela back!

Jag är fullt medveten att det är en helt annan trupp än förra året men potential finns definitivt. Kanske får vi vänta ett år på ett riktigt slagkraftigt lag? Så känns det nu men vad vet en lekman som jag?

2010-03-11 @ 22:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0