Norrpan here we come

11.30 ska vi infinna oss på Vallen för avfärd till Norrköping, självklart hänger jag med som moraliskt stöd, samt för att få träffa de gamla Unitedrävarna Sandra Karlsson och Sandra Louise Landberg-Carlzon.
För övrigt så önskar jag att det vore söndag idag, för imorgon spelar mitt Umeå supercupen mot Linköping på Idrottsparken, men jag har stora förhoppningar om att UIK tränar eller rekar arenan idag..... hahaha

Kameran följer med så får vi kanske ett bildspel med namnet "en dag med united" eller "upptäck Sverige med United"....kalla det vad du vill, vi får se hur det slutar!

Avslutar inlägget med att önska vår alldeles egna Goldberg all lycka idag!!!


/ 10

* 8 månader sen Gothiasegern.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0