senare senare

Sverige vann med 3-1 efter mål av Elin Rubensson, Therese Boström och Petra Andersson två gnagare och en malmöit. Annars så väntar jag (och D Brown) med spänning på att få höra vem som ersätter Emma Åberg Zingmark i F19 landslagets EM-kvaltrupp.......

Nu ska jag vara fortsatt ego och prata om mig själv. Hur gick träningen?
Jomensatte, att slå långa pass med vänster är väl inget jag gjort frivilligt under min 13åriga fotbollskarriär men nu är jag illa tvungen att hitta den känslan med. Insatsen i sig var väl inget att hänga i julgranen precis men att slippa ha ont i fossingen är underbart, de två senaste dagarna har varit som svart och vitt sån förbättring det blitt! Matchspel valde jag att avstå men att konditionen finns inte att utstå så därför fick jag springa hoppa cykla,

Imorgon väntar träning 17.00 för alla glada och efter det så släpps truppen för alla nyfikna fans här på bloggen.
Hejsvejs (jag är på ovanligt bra humör!)


// Milia  # 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0