Everybody got a hungry heart

hungrigt på utveckling och framgång.

Sitter och funderar på om vi ska länka om bloggen från "Eskilstunaunited.blogg.se" till "Unitedbloggen.se" värt att tänka på..... vi får se hur det slutar!

Imorgon är det seriepremiär för Slagsta United mot DFK Värmbol hemma på Vallen 17.00. Värmbol som lirade förra helgen och fick stryk på hemmaplan av Trinkan med 3-1, värt att tillägga är att vår gamla Unitedlirare Amanda "Lahtinen" Peterson nätade, så jag ska be om lite tips inför morgondagens drabbning...




Sen avslutar jag med att säga att jag är otroligt stolt över alla som var delaktiga idag, startspelare, bänken, tränare och såklarre vi i publiken. Som jag sa till Elin -I'm proud! Utan tvekan alltså.

see u later alligator and remember to be cool, stay in school!

/10

Kommentarer
Postat av: lantz

unitedbloggen! lätt. jag sökte på det till och med nu när jag skulle in och kika :( haha vad är det för fel på mig lord? hoppas du inte drömmer mardrömmar om afron, tyckte du var galant!

2010-05-03 @ 23:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0