goooooaaaaal

Hej här kommer segertåget

Seger med 2-1 mot Glanshammar och då kan jag utan tvekan säga att siffrorna är i underkant.... Båda målen gjordes av Maja Österholm tjoho! Håll koll på eskilstunaunited.se för allt om matchen.

Värt att notera är att Mysan har nytt rekord, det gäller att hon ska sitta kvar på bänken så länge som möjligt trots störningsmoment (domartabbar m.m) det nya rekordet är på 33minuter och 38 sekunder tror jag det var och är i samband med Majas 1-0

Avslutar inlägget med att säga GRATTIS TILL JESSICA LAGERLÖF!!!!!! 19 barre

/10

Kommentarer
Postat av: Mysan

Läser att någon verkar lägga fokus på fel saker... ;)

2010-05-01 @ 17:41:22
Postat av: milia

men oddsen för att du skulle sitta så länge var ju inte precis lockande, så det är en bragd i sig! :)

2010-05-01 @ 20:04:10
Postat av: Jocke

Grattis till vinsten tjejer!!!

Efter matchen har jag försökt få till en hemsida. Tyvärr är min designkompetens på ett barns nivå. Nåja, jag hoppas att innehållet räknas och att vi kan komplettera varandra i framtiden. Kom gärna med synpunkter!



Grattis igen, ni ägde verkligen planen!!

2010-05-01 @ 22:38:54
URL: http://www.tunavallen.se/
Postat av: milia

väldigt intressant hemsida!!! verkligen inget fel på designen, keep up the good work man.

2010-05-01 @ 22:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0