hahahahajk

Nu ska ni få höra om min dag, nej inte riktigt men ni ska få höra(läsa?!) vad en av våra smidare gjort.

Jag fick ett sms strax efter klockan tre av Josefine de Brun Mangs, lagom deppigt sådant
"Kul att jag drar årets vurpa med cykeln. Voltar framåt och får cykeln över mig. Har nu gått snart en mil med två lårkakor:("

Ett praktexempel på varför man inte använder sig av ytinlärning... (ja jag håller på och läser körkortteori nu om yt- och djupinlärning m.m) Så ni som tyckte synd om mig på träningen efter Munkens boll som satt klockrent på mitt lår kan skicka tankarna till Jossan som befinner sig i skogen med ömmande kropp. Kan ju även tillägga att Sara "Ljushuvudet" Johansson inte är så smart som man kan tro, hon har nämligen badat.. fråga mig inte varför men inte blir jag förvånad i varje fall. Erlandson som bestämt sig för att livnära sig på sina kalla korvar under hajken är tyvärr missnöjd, de var inte så goda som hon hoppats rookiemisstag det där alltså....

Hur det går för Elin Marre Hanna och Emelie har jag tyvärr ingen större koll på =(

träning 10.00 på torsdag, pigga och glada!


/10

Kommentarer
Postat av: ?

Ska inte bloggen handla om United och fontoll, och inte bara om Dig Milia? Tycker nog att du borde skaffa dig en egen blogg så folk kan läs om Ditt liv där istället.

2010-05-14 @ 18:09:28
Postat av: Alexandra

Tycker Milia sköter bloggen utomordentligt bra. Och utan henne hade inte bloggen, du precis klickade in dig på, inte existerat. Jobba på Milia, bloggen är min fritid!

2010-05-14 @ 20:07:14
URL: http://asserstam.blogg.se/
Postat av: Linn

Om Du inte gillar den så behöver du inte läsa. Idiot!

2010-05-14 @ 23:19:34
URL: http://linnanderssons.blogg.se/
Postat av: Elin wahlström

Fortsätt skriv milia! Du är så bra på de du gör och du håller igång bloggen. Diggar dig

2010-05-15 @ 17:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0