Honey, I'm home!

Vill tacka Linn och alla andra för ett varmt och härligt stöd, det betyder mycket. Nu kör vi igen -lite finare, lite bättre och mycket starkare! Hoppas att ni haft en bra helg och att ni nu är laddade för en sjukt bra fortsättning på denna säsong och sommar, håll i hatten för nu kör vi =)

Det har varit så sjukt mycket som jag velat rapportera om under helgen men som sagt, jag höll mig borta några dagar. Vad sägs liksom om att vi i helgen gjorde 13 mål (tjena islossning!) och endast ett i arslet.. gött mos.

På minussidan fick vi det idag konstaterat att Elin har en fraktur i mellanfotsbenet och tiden får utvisa när hon är tillbaka, skynda långsamt är tipset till 'na för att slippa bakslag men hon kan det dära. 

Dagens tips: Sitt inte för länge i solen, om ni nu inte vill bli alldeles grisrosa  a la Sara Johansson

/ Always number ten


Gameday på lördag, förhoppningsvis med liverapportering!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Milia,

Jättebra att du fortsätter med ditt Bloggandet. Jag är i första hand en TIK suporter men även en suporter av Eskilstunas Damfotboll och uppskattar att enkelt och ofta utförligt få info inför, under och efter era matcher.

Du gör ett strålande jobb =)

2010-05-18 @ 20:18:05
Postat av: Anta

Mamma vill att du ska göra en liverapportering och fortsätta

med bloggen som du gjort hittils. Keep up the good work

mille!!

2010-05-18 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0