it's a beautiful day..

..eller kanske inte. Känns sådär att vakna upp till ljudet av att regnet smattrar mot fönserrutan och att jag är dum nog och har ventilationenöppen när det blåsigt nästintill fullstorm här ute på åkern, nåväl inte hindrar väl det oss från att springa cooper om en och en halv timma. Shit vi kan ju inte få annat än sjukt bra tider!! dock så önskar jag att jag hette Sara Johansson för en timma eller två, inte för att jag skulle gjort bättre ifrån mig på ett Matte C prov men man kan ju alltid drömma för att slippa alla fotbollsspelares marddröm, regnet! (visst finns det undantag när regn är helt underbart också, Gotha -09)

Hej med er allesammans och hoppas att ni får en bra tisdag!
/10

(Linn SR, sitt inte vid datorn för länge, du måste plugga också :))


Kommentarer
Postat av: Linn

Nej idag blir det åka av pluggar som fan:) men tack för att du lyser upp det tråkiga med lite kulig information:)

2010-05-25 @ 10:08:49
URL: http://linnanderssons.blogg.se/
Postat av: Matilda

Milia! Jag trodde att du skulle få vakna upp utav en skön luvlig stämma från din familj? Detta måste ju ha skett?

2010-05-25 @ 11:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0