matchdag


Diana Carlsson
Sandra Olson
Matilda Eriksson
Fanny Molander
Steppa Hiding
Amanda Peterson
Zarah Rosner

Ida Peterson

jag vet att dem är med i Trinkans trupp och jag skrev upp alla jag tror ska vara med men det kändes så otroligt nördigt att försöka luska så mjaaa.. värt att notera är väl att fem av dessa spelat i United.


Trinkan saknar
Annelie Augustsson som bröt två ben i foten i träningsmatchen mot IFK Norrköping (förlust 8-1) (United-IFK1-0)
Sara Blomstrand som är sjuk
Sandi Sharro ska testa på uppvärmningen, hon dras med en sträckning.
Linnea Malmqvist som käkat penicillin för halsfluss och innan dess haft problem med en sträckning.
Men man vet ju aldrig

nåja, vi ses snart! 2 timmar kvar

Annars så har någon börjat psyka Trinkan en aning (INTE JAG!) genom att skriva "Gooooo United." i deras gästbok. Litar annars på att Malte Karlsson sköter stämningen på läktaren som alltid!

/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0