name on the game

Dax att möta ärkerivalen från Mesta, Trinkan alltså. Det kommer onekligen bli en tuff match men om man tittar på tidigare matcher under våren så står vi med snäppet hetare resultat men som alla vet så är ett derby alltid ett derby och brukar gå hur som helst.
Nåja inte fan ska vi vika ner oss för att vi nu kanske är favoriter, ja jag väljer att säga så då Trinkan försökt skjuta över pressen på oss. Jag menar dåligt val, vi spelar vårt spel och denna match är som vilken seriematch som helst för oss. Men vi är ödmjuka som alltid

Jag kan dock avslöja att det är mycket hemlighetsmakeri lagen emellan dock så vet vi mer om Trinkan än vad de vet om oss! Om de ens lyckats få ut något trots tappra försök?

Jag hoppas verkligen att vi ses i Mesta imorgon, 1400. Då blir det en bra match kan jag lova.

United har tränat på bra under veckan dock utan Hanna Helg och Carro Jonsson som befunnit sig utanför landets gränser, Sara Björsson kör rehab pga fingerskadan, Jonna är igång med Rehaben efter korsbandsoperationen och Fampa Ekström är med i alla övningar, Lantz har gjort det igen och bedriver träningstiderna med löparskorna på. Har jag missat någon? förmodligen... sorry about that!

Värt att tillägga från denna underbara fredag är att även denna gång så visade Unitedrävarna att gammal är äldst, dock känns det så när som på fördjävligt att jag fick tillhöra de gamla. Jag menar 17 år och GAMMAL. Nåja jag var med och vann vår favoritövning "tre-zon" vilket värmde hjärtat en aning.

Puss och Kram till mina teammates, 14.00 Mesta IP  -Kom väl förberedda!

//10

*Dagens uppsats.... somna inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0