NU ÄR DET NÄRA

Heej på er! Emelie Karlsson som har ordet. Som många redan vet så har jag suttit och tryckt på en massa filmat material från guldveckan i gothia cup och försöker få ihop det på ett bra sätt så vi kan titta på det tillsammans. Jag satt här i min ensamhet och malde på med alla klipp o kom plötsligt att tänka på att jag kanske ska låta alla få veta hur det går. Det ligger inte på is, är inte nedlagt, inte bortglömt eller i reservlådan på nåt sätt, det tar bara en himla tid och för det ber jag om ursäkt. Men här är lite info om nuläget:

Filmen är uppbyggd i kronologisk ordning så man ser dag för dag vad vi gör och vad som händer...det är lite blandat med musik i bakrunden och helt vanliga klipp som de är filmade...ehh vad mer...jo den är hittills 55 minuter lång (!) jag försöker dra ner på det så mycket som möjligt, men på grund av sjukt mycket sevärt material är det svårt att sålla.
Ni som va med kan i alla fall förvänta er rejäla flashbacks och för er som inte spelade men kanske vill se ändå, så blir det en bakom- kulisserna- film ni sent kommer glömma;)

Kommentera gärna här om det är någon musik ni minns från veckan som ni vill ha med i filmen, och gör det fort. det är nämligen inte mycket kvar nu och skulle behöva lite hjälp med musikbiten:)

Ni har inte sett mig på ett tag men det känns som ni är här med mig varje gång jag sätter på datorn. tappa inte hoppet. Filmen är på gång jag lovar. Klicka på länken nedan så får ni förhandstitt nummer 2, bara för att ni har sånt tålamod med mig

/stor kram från Emelie K

ps. Milia, du är min bloggförebild alla dar i veckan. Du är grym! Keep up the good work som anta så bra uttryckt det



http://www.youtube.com/watch?v=cnKyAR4FyIs


Kommentarer
Postat av: lundberg

det är fööööör jävla bra! :) pusss pusss pusssss

2010-05-19 @ 18:31:50
Postat av: Elin såklär

Church, i want you back, arab money, en jävla massa Michael jackson kanske? I know you want me, öl smakar kladdkaka, Benny benassi- trebles trebles, satisfaction- Benny bennassi. Jobba på emelie, beundrar dig

2010-05-19 @ 18:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0