on the road

Nu är vi snart framme i Örebro där vankas det lunch på Scandic som så vackert dukat fram lasagne till oss hungriga vargar! Jag hoppas i varje fall att de dukat fint.

Inte helt oväntat så rullar en film i bussen och när lagets näst äldsta är med så är filmvalet givet, Ice Age... Linns röst väger tyngst, skräll.

Felicia har blitt sjuk under natten/morgonen och är supporter på hemmaplan, massa krya till henne.

Jag sitter längst bak i bussen med en sovande Svärd till vänster om mig och ännu lite längre till vänster sitter fröken Sara och gör det hon gör bäst... svårt att räkna ut? -pluggar matte! Good girl hon har ju faktiskt Nationella i Matte C på tisdag när vi andra (smid åk2) ska springa cooper på ekängen 8.30 på självaste nummer tios födelsedag.....



tack för mig så länge, vi hörs efter maten =)


//10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0