up up and away

Det är torsdag igen och inte vilken torsdag som helst för somliga. Medan jag sitter och tittar på Fredrik Ljungbergs Seattle så kan jag lova/avslöja att My och Anders sitter fastklistrade framför Melodifestivalen och hejar vilt på Anna Bergendahl. nåväl som Carro Jonsson skulle sagt "Dem har nog inte alla hagar i hästen"
*eller vad var det jag hörde i omklädningsrummet?

Nehepp det är ju kul att vi har två representanter som sköter Schlagerbiten så får vi se vilka rapporter vi får imorgon om skiten eller det är väl ett kval idag?!  jag tror att ni förstår vilken sida jag tar gällande melodifestivalen, men en dag kanske den ändras..


HEPÅRE!
always number ten

imorgon spelar vi in ett trevligt videoinlägg, några önskemål?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0