fortsätter på inslaget väder

Jag och När steg ut i det härliga vädret till tonerna av "Hej mitt vinterland" klockan 16.20 och 16.31 ringde förken Lovisa Lantz och frågade om det fanns plats i bilen från Vallen till Tunahallen, självisklartis fanns det plats vid tiden för samtalet så befann sig röda faran i höjd med Slagstaglass och efter det gick det som på räls täckt av snö...

Mmm vi satt i bilkö från Värmeverket i 35 minuter och på de 35 minutrarna lyckades vi inte ens nå fram till gymmet Forever (vid Willys) jösses! då ringde Fröken Lundberg och undrade vart fan vi höll hus -ärligt talat så gjorde jag själv detsamma. Nåja efter över 45 mintuer i bilkö så nådde vi fram till Tunavallen inte en minut försent och då var det bara att snabbt som attan byta om för att sedan rulla vidare. PEEEERFFFA

Så jag var nästan Ola Skinnarmo nu ikväll skillnaden var bara den att jag åkte bil och inga skidor med släpvagn, tyvärr.... eller?

Jag blev ju inte speciellt gladare när fröken N säger att årets vinter ska bli värre än förra.... jag flyttar!

10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0