sol?

Ibland när man sover dåligt så kan man ändå ta det med en klackspark men idag är en sån dag när den förlorade sömnen inte kommer att fås tillbaka på något sätt. Tyvärr.

Att det blåser är fine om solen är framme och man inte störs av det men inatt vaknade jag av det förbannade Ekträdet som står utanför mitt fönster vars grenar knäcktes var och varannan minut samtidigt så blev det sjukt kallt i mitt rum vilket gjorde att jag kurrade in mig om än djupare i täcket men till vilken nytta? Det i sin tur bidrog till att jag fem minuter senare vaknade av andnöd/värmeslag, det är inte lätt att få sova perfekt alltså.

Efter att ha legat kvar i sängen på tok för länge idag också så var det time att kila upp och mötas av lugnet före stormen under färden till skolan för när jag tog mig från skolan till bilen så kändes det som om att jag var Ola Skinnarmo för en liten stund och var nära mitt mål, Nordpolen.. Frågan är då bara om jag får vara honom ikväll igen? Verkar som det...


Tack för nu

10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0