Blåvita stad

Tar tillfälllet i akt och tackar de nyfunna vännerna i blåtopparna, för den mycket trevliga kväll som har utspelats. I IFK återfinns bland annat min systers balkavaljer, min gamla tennistränare och fotbollstränare m.m. Listan är lång och alla är unika på sitt sätt, bäst så kanske? Men som sagt all ära åt Aziz som är the partymaker och alla hans nissar som hjälpt till. Känner att de i IFK ska tackas extra då mina damer i United vet hur mycket jag uppskattar dem. Men en otroligt trevlig kväll på Balsta med enormt mycket skratt och trevliga samtal.
ni é great, as usual.

Jag måste vidga mina vyer eller bloggens vyer, nå ut till fler. Frågan är bara hur.... inom en snar framtid ska jag återkomma med en perfekt lösning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0