jag vill ha fredag idag

Imorgon packar i stort sett hela laget in sig i bilar för att färdas till Norrköping och Nya Parken för att se vilka som gör oss sällskap till division 1. Norrköping med Sandra och Sandra eller Stuvsta med Johan och Ida-Linn, vill ni ha news från matchen så är det ju bara att ni hojtar.

Efter en förhoppningsvis trevlig dag i Norrköping så bär det av hemåt igen för att dra på sig Alice Coopers gamla utstyrsel och bege sig till Balsta för att ha en fräck kväll med mina damer och grabbarna i IFK.

Jag kan även passa på att önska trevlig helg till 94orna + Walle som sticker till Bosön för en träningshelg med Sörmlandslaget. Sedan kan jag avslöja att jag inte skriver så många fler inlägg för iår, nu får vi ta en välbehövlig vila tycker jag. Tack hej

10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0