the game

Linn har tjatat och tjatat och tjatat lite till om att få ett blogginlägg att läsa. Så jag tänkte att det är lika bra att få det överstökat på än gång. (Linn lovade att hon skulle stå för bilderna om jag stod för texten)

Börjar med att säga Tack till alla som åkte med till Stuvsta IP och vi alla kunde ju rätt snabbt konstatera att ni fick den fina bussen.. Men det kanske var lika bra? Jag menar när Sara Björsson är i farten så går ingen säker, Visserligen var ju inte mitt bordsskick speciellt nära 100 procent heller.

Nåja vi tyckte i alla fall att det var väldigt trevligt att se så många på plats och Jenny var extra stolt över att Thomas satt på sig en Unitedtisha i storlek Small, däää ni. I övrigt så njöt väl hela publiken när ni fick se Eskilstunas Messi, Alexandra Asserstam på benen och så nära planen som möjligt i förd nummer nio. Nästintill att allt var som vanligt alltså.

Vi kan ju alla konstatera att det inte var någon speciellt rolig fotbollsmatch spelmässigt men eftersom att det blev en del tjong så kom det ju bra många konstiga chanser. Sedan så har ju båda lagen sin åsikt gällande vilka som verkligen spelade fotboll och vilka som stod för långbollarna men, ja skit samma! En kväll som denna så är det värt att fira 3 poäng även om inte spelet glänste.
Hemma på lördag så ska däremot spelet glänsa, för Vallen är vår, vår, vår, vår. Det är där vi är som bäst.

I övrigt så är det ju bara att konstatera att Jennys knän helst velat spela om två veckor men tji fick dem, dem lär ju vara minst lika blodiga nästa helg som idag.. Jösses..

Nu tackar jag för mig.
För er som är intresserade så kan ni ju kika in på Akfoto.se och se Anders bilder från matchen och så kommer ju Loppan slänga in lite kort inom en snar framtid.

Tack för idag mina vänner och på återseende!

Always number 10

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra du är på att blogga Milia... Stolt man blir :)

2010-10-04 @ 14:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0