Vem får inte följa med in på systemet?

Lovorden har blev många och minnet sviker ännu en gång, måste börja utvärdera vad det beror på.
Däremot håller jag löftet om att få till ett inlägg när jag kom hem och jag är tveksam på om att jag lyckas få till något skapligt inlägg imorgon, en helig ledig söndag!

Vet däremot att jag inte tackat av legendaren som föddes med mikrofonen vid sin sida -han kom, han sågs, han segrade Sheriffen såklarre. För er som inte besökt Signes favoritlags hemmamatcher, IFKs hemmamatcher eller våra egna för den delen så är Sheriffen vår grymma speaker.
Kvällens tips från the Sheriff till Hanna Svärd var "Du måste byta namn, man tror att jag säger -Hannas Vär(l)d"

"ROCK N' ROLL TÄNKER NOLL NOLL" 

Mannen förtjänar självklart ett eget inlägg med tanke på alla sysslor han sköter, men som sagt MVG+!
hoppas att jag fick till rätt citat det tog några repetitioner att banka in det i mitt huvud så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0