30

Hell no att det är mardrömsunderlag som gäller på lördag. I alla fall enligt min mening.
När jag läste ruriken så var det denna tanke som for i huvudet "Shit är planerna så jävla förstörda så vi ska spela på grus eller en sunkig gräsplätt?"
Att konstgräset är fyra år gammalt är då inte hela världen, det kan jag lova.
Ja jag  trodde nästan att vi skulle få spela på en uppköttad gräsplan efter att typ T Town Tigers lirat amerikansk fotboll, fast dem heter ju numer Eskilstuna Sharks men jag gillade namnet T Town Tigers grymt mycket! Jag vågar alltså säga konstgräs som konstgräs i detta fall, även om det inte alltid stämmer.
(BYT UT KANALPLANS FÖRBANNADE MATTA!)

i övrigt så är det otroligt viktigt att ni inte glömmer att gratulera miss Sara Johansson som faktiskt fyller 18 år idag! =)


always number 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0