cheap monday

På måndag ska jag fira som aldrig förr. Förmodligen ska jag börja fira på söndag en del också men det beror på om Söder Bönorna vinner mot Tyresö och då ska jag en gång för alla förklara för Hanna Erlandson att hon ska se upp till Annica "Bevvan" Svensson (nu fick jag det sagt) Det jag vill komma fram till gällande att jag ska fira ordentligt på måndag är den att då är det förbannade valsnacket över, JAG STÅR INTE UT! tyvärr..

Hur mycket jag än skulle vilja vara insatt så går det inte att få politiken tillräckligt intresant för att fånga min uppmärksamhet, tråkigt. Ännu tråkigare är väl att jag förmodligen inte är den enda som tycker så och ändå ska var och varannan skicka ut en jävlans massa reklamblad om varför det partiet är så sjukt bra, istället för att spara pengarna och ja använda dem till något välbehövligt..

Så på måndag ska jag lyxa till det med min kompis Erlandson, vi ska ha bullmåndag det har jag bestämt.

Veckans "jag står inte ut ord" = jisses!

Imorgon = VÄLKOMMEN HEM NUMMER 1!!!!!!!!

10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0