jösses amalia

Igår efter matchen så kom ännu ett massutskick av SMS av Viktor denna gång så stod det att vi istället för att genomföra en vanlig fotbollsträning skulle ha lite skoj i bowlinghallen. Min första tanke var dock inte speciellt glädjande utan med skräck så började jag fundera över hur jag skulle fly uppgiften, ja faktiskt.
Med två enastående lagkamrater så får jag själv köpa ett pris till dem då dem sopade banan med mig och våra grannar, jisses. Helt otroligt! jag är fortfarande chockad och det måste varit deras imponerande spel som gjorde mig till en katastrof (sjukt trolig bortförklaring) nej men bowling är inte min grej och kommer aldrig bli, liksom hand/arm+boll är inte riktigt min motorik. HAHAHA.

Som Lovisa så fint beskrev mitt spel "Milia, du har inte ens fått ihop lika mycket poäng än som jag fick på första omgången" mmm men tillsist så tog jag hennes första omgång... men med nöd och näppe

10

Kommentarer
Postat av: lantz

we loose like a team and we win like a team lord!

2010-09-14 @ 12:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0