- Att vara yngst i laget

att ge ett uppdrag till den yngsta i laget, så som blogginlägg, är kanske lite att ta i men att bjuda på sig själv som yngst i laget kanske ger en positiv bild av mig trotsallt?
Hur som haver så är det nu min tur, som tidigare sagt yngst i laget, att skaka av mig lite i denna blogg.
(kan ju inte låta milia göra allt jobb, lite variation behövs ju alltid) och även om detta blogginlägg inte riktigt blir som ni tänker er kanske? vad vet jag?

nackdelar -
Jag ser egentligen ingen nackdelar i att vara yngst i det här laget! Klart jag får höra att jag är yngst i laget? Men det ska jag väl bara höra, jag menar det skiljer ju mer än 1 år på mig och My tillexempel? Men äsch! Det får jag väl bara ta med en klackspark? ;)

fördelar -
Fördelarna är nog lättare att skriva! Eftersom att jag är yngst i det här laget, så får jag ta chansen utav att ta in och lära mig utav alla "äldre" spelarna. Jag får lite mer saker att "packa ner i resväskan" innan jag är en färdig fotbollsspelare.

Rebecca Mellqvist


Börjar med att tacka Beck för en trevlig läsning och ja skönt att hon lyder order till skillnad från vissa andra (Carro och Sara, känner er träffade!)

Som ni märker så har Rebecca inte riktigt fått ta del av alla nackdelar som faktiskt finns med att vara yngst i ett lag! Kanske för att säsongen precis dragit igång. Men när jag var ny i Slagsta- och Unitedkrokarna så fick jag ständigt höra "yngst hit" och "yngst dit" och då var det inte i några diskussioner som de användes utan i rent slaveri!!!!
-Yngst tar vattenflaskorna
-Yngst tar trunken
-Yngst packar
-Yngst ska bära
Och den som alla yngre i dagens United enbart fått ta del av (hittills) är yngst i mitten. (under träning)
Fy fan vad ni blåbär ska få jobba efter det här, skönt att Beck bekräftat att ni tar på tok för lite ansvar. Så då var det bestämt att vi äldre i fortsättningen ska leverera en och annan uppgift. gud vilken skön onsdag det blev!


Vi ses väl på Vallen ikväll?
20.00!

/ 10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0