andra halvlek


Efter lite kaffe och en tigerkaka i magen så är vi nu redo... HAHAHAHA! vi såg precis två tölöspelare springa in i varandra och det blev ett stort flabb
vinden börjar öka. det betyder att United har en aningen fräsigare medvind än vad tölö hade under första halvlek
varning på lisa... hon sparka ner någon nisse... dock fick hon en eftersläng mot sig... insane damen i rött. tydligen är det lite gnäll från tölös bänk också.. men jag och henis sitter på helt fel ställe för att höra något.
Emma Signe och A-A-Amanda värmer..
jag ska säga er att mitt kaffe smakar fördjävligt för tillfället.. RIKTIGT ÄCKLIGT! jag som under lunchen predika om hur gott kaffe är... kan även avslöja att jag precis blev attackerad av ett konstigt djur och jag övervägde att utrymma arenan, men jag stannar för er skull!
Bra stressad av lsa och elena och vi får ett billigt inkast tack vare deras slit. dock blev det inget av det inkastet och bollen kom ner till tölös keeper
nej nu smakar kaffet ännu värre och solen är äcklig, tackar gud för att tölös spelare som var ingenom misslyckades med avslutet.

ÄNTLIGEN fick lisa med sig en frispark! kom igen nu Vicki
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

GOOOOOL DE ASSERSTAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

förbannat fin frispark av Vicki (ca fyra meter från kortlinjen) in i boxen och Alexandra "jag kan inte nicka" asserstam ivnner höjdduellen och målvakten är chanslös. vad händer??
jag gråter. är det av glädje eller av att jag tvingas kisa+linement i ögonen.. ingen aning!
BYTE: Amanda Olsson in, Anta ut. GE OSS LITE FOTBOLLSGODIS NU AMANDA!
Amanda spelar forward och Elena går ner som vänsterytter. tror det är ett vinnardrag
kan rapportera att assisterande började vinka med sin vackra flagga för offiside när;
1. det var inkast
2. Tölös mittback nickade
vad ska man säga?

Helena ropar "BRA JENNY" dessvärre är jempa på andra sidan planen och helena vänder på huvet mot mig och fårgar " tror du hon hörde det där?" njaaaaa...
hinner inte ta in allt som händer under matchen.. alltså alla passningar och sedan komma ihåg allt samtidigt som fingrarna mina ska leverera ut det via datorn till er.... så ni får nöja er med lite tafatta uppdaterinar:)
trodde för en sekund att linn skulle få syna det röda kortet...... men hon klarar sig. vågar inte säga vad som hände men en krock är väl lätt at konstatera hur som helst, en krock ala linn står upp och deras spelare ligger fortfarande med smärta...... tolka det hur ni vill
bra frispark av tölö.... helena sa precis innan "jag känner att det blir mål nu" amen kul och höra det liksom, tur som fan att gud är på min sida!!!
för er som är intresserade så höll jag precis på att höra ett avtryck här på asfalten i kungsbacka... biljäveln som precis bakom, startade utan förvarning och den måste nog in på service för inte fan lät det bra!!!! blev så rädd att kissblåsan höll på att tömmas alltså.....
varning på Elena. why ingen aning.. 
jenny ick precis straff emot sig och en ostskiva. HELVETE DAMEN I RÖTT! eller fan jag tittade ner i datan så det var nog rätt med tanke på publikens reaktioner.. även om det är hemmaplan för de grönsvarta
1-1. my gick åt rätt håll men en säker straff av nr5.... kan påpeka att "hallelujah, hallelujah" spelas ur högtalarna. allvarligt?
ännu en fin frispark av vicki. dock avvärjde målvakten den
jag tar tillbaka att jag inte gillade solen förut. för nu är det förbannat kallt igen och jag har muskelryckningar i benen... till råga på allt så har det äckliga kaffet redan fyllt min kissblåsa till bristningsgränsen
fel inkast denna gång av blomman. o nu jävlar kom en GAMMAL volvo o parkerade här bakom, hoppas jag inte kissar på mig när han ska starta sin bil sen då....


så fula men samtidigt kanske ni ser hur mycket vi fryser???? och hur jävla kissnödig jagär!
frispark som slås över varenda jävla kotte på planen... tack tölös nummer frågetecken

någon i tölö hade skottläge ett fett sådant men hon halka med något konstigt sätt. fan så nice!  LADIES kom igen nu
alla frågar sig -Vad händer? och ingen vet heller för domaren ger inga svar... så vet ni vad som händer? mer än att tölö fick hörna, men vi skulle ha haft frispark enligt henis
my lyckades få till en fet box trots att hon blev knuffad. fan så tjurigt det är nu....
helena -tror du munken är nöjd med den här matchen?
jag -aaaa! jag vet inte. -(förstår ni nu att jag inte kan tänka för min kissnödighet??) fan vad jag tjatar och jag sprängs allvarligt
årets stjärnsmäll... elin får till en drömträff dessvärre för tölös mittback rätt i nyllet :O pain in the ass (not, antagligen om nosen)
jag ber nu på mina bara knän att hon ska resa sig så matchen kan ta slut och jag få... gissa? kissa!
lek inte md döden sara!!!!!!!!!!
slut närsom skulle jag tro.... 1-1 alltså
milia går och kissar, yeah  / helena

linn blöder och måste gå och plåstra om sig på sidan. inne på slutminutrarna nu, grinit som tusan

linn tillbaka in på plan och kör en solorush a la linn. fälld - frispark

vicki slår en fenomenal frispark som elena får in i bortre kryllan. 1-2!! hallelujaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0