everybody, yeeeah

Gårdagens
Viktor -Efter träningen så ska ni säga gå till Anders och berätta vilken sås ni vill ha!
Några lirare -...sås?!
Viktor -Ja sås ti... (blir avbruten)
Anta -era kebabtallrikar
Alla -hahaha
Patrik -Bearnaisesås eller vitlök?

Någon som smakat bea och pasta? själv spyr jag av båda....

Seriepremiär imorgon och jag, Helena och Lotta ska ge er all info ni kan tänka er! FAN vad nice alltså! Ni kan alltså få alla rapporter genom att klicka på F5, toppen va?! Efter matchen så ska jag snabba mig hem och träffa Simba, det är nämligen så att Malte besöker RixMix varje lördag och imorgon ska han leta efter Lejonkungen 3 sedan var jag välkommen dit.

Vi ses imorgon då, pigga och glada! Bussen rullar runt 8 så då kommer första inlägget.

Redan nu vill jag däremot skicka en hälsning till Tommy Ahlm, the man! Vi saknar dig Tommy men visst ses vi väl på Vallen under året? Vi hoppas på det i alla fall!!!

xoxo
10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0