förbannat så gott

Scandic bjöd inte på pannbiff och inte på korvstroganoff utan det var en riktigt fest vi kom på! kotletter och potatisklyftor, fy fan så gott! Jag citerar Emma Lundström "Det här är ju mycket godare än McDonald's".

Matchen då? Jomensatte ingen höjdar match men finns det något roligare än en bortamatch och så lägger man i en högre växel sista 10? tror fan inte det! 3-1 slutade matchen i alla fall och jag tror mig veta att Emma Ehrlin drog in minst två baljor eller gjorde hon alla tre? mitt minne tryter eftersom att jag efter 2-1 målet enbart hade fokus på att få kontakt med backlinjen att sista 10 agera som om att bollen var en bomb.... det är nu dagens snackis.. hahaha Veronika tycker att det var skitkul i alla fall, kan vara för att hon kände sig stensäkert på svaret när jag frågade "Vad gör man när man leder med 2-1 och det är 10kvar". En riktig keeper är hon alltså.

Under maten så såg jag en vägskylt med en pil och texten "VIMMERBY" varpå jag frågar, "jaha ska vi ta en sväng till vimmerby istället?" och de blickarna jag fick av mina bordskamrater var dödande.... och någon frågar aningen tveksamt "varför då?" Damerna hade inte en aning om att Vimmerby = Astrid Lindgrens värld, allvarligt talat föräldrar? har ni inte tagit med era kära flickor dit? Tur att Sanna Suomela levererar och berättade om sina äventur från Astrid Lindgrens värld när resten av lagkamraterna grät av avundsjuka att dem missat att träffa sina barndomsidoler som Pippi, Emil, Barnen i Bullerbyn däremot så har ju alla redan träffat Lotta JR!

Nåja jag tror det räcker för den här gången för snart tackar datorn för sig och jag ska nog  ta mig en liten tupplur så att säga! Skickar ett stort lycka till till grabbarna i blåtopparna, gör hårt för bövelen!!!!!

nu signar jag ut
Always number ten



Så ledsen var jag igår innan Elena värmde mitt hjärta en aning! Idag är hjärtat desto varmare tack vare alla fina vänner! Ses på onsdag. puss
****ser ni biljäveln till vänster i bild som nästan gjorde att jag kissa på mig? ser ni fanskapet?****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0