nedräkning

Premiär är det alltså för Slagsta Tigers på söndag då det vankas hemmamatch i Svenska Spel F17 (Flickallsvenskan) mot QBIK kl 16.00 @ Tunavallen. Helt underbart att årets fotbollssäsong ska inledas redan i helgen och de knoddar som ska få äran att spela första matchen i Flickallsvenskan ska vara glada, för det är seriernas serie! I alla fall för de lite yngre... hehehe.

Fantastiskt ska det bli och eftersom att alla yngre damer idag drillats hårt av Mr Svante Larsson och Mr Matts Lundevall i Fotbollsakademin så får jag ge er en statusuppdatering efter morgondagens träning.

Chilla en sek eller två, känner ni vad som är på väg att ske? Känner ni känslan av hopp börja byggas upp inom er, känner ni? Lite mer, ännu lite mer och självklart tänker jag inte göra er mer besvikna. Det blev lite drygt en månad, lite drygt en månad som inneburit en jäklans massa grejer för moi personligen. Men efter en fin vecka i Spanien, jag skäms fortfarande över att säga Lanzarote, så har ett beslut inom mig vuxit och självklart ska jag spela fotboll och blogga för er!
Milia Lord utan fotboll, det finns liksom inte...

Så idag måndag den fjärde april berättar jag för er mina damer, herrar, motståndare, supportrar, medspelare och alla andra som tjuvläser att -jag är tillbaka.
Långt ifrån samma -fotbollsspelare som i höstas, bloggare och Milia Lord som då. MEN som sagt så blev jag lite klok på den där resan och insåg att jag faktiskt måste börja bygga upp allt själv, det finns inga genvägar!  


Tack för visat intresse och på kärt återseende

/ Always number ten, Milia Lord




Världens bästa målgest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0