one step closer

Dessvärre hade jag ingen koll idag, varken på mig själv eller på vilka som tränade. Så därför kan jag bara med 100% säkerhet avslöja vilka knoddar som körde i skrattgruppen idag. Dessa tre indianer var Rebecca Mellqvist, Hanna Wallgren och Hanna Johansson-Berg. Varför jag bara avslöjar vilka knoddar det var är för att jag lovade att ge er en statusuppdatering inför helgen, sagt och gjort;)

Ni ska däremot veta att de knoddar som tränade futbol, fick under sista halvtimman ha en hög mysfaktor tillsammans med världens bästa Lotta Hellenberg. Helena Hansson försökte göra mig avundsjuk genom att säga att de åt mackor vilket gjorde mig just avundsjuk i fem sekunder "Varför fick dem mackor och inte vi......." var tanken som for som en oljad blixt genom huvudet innan jag insåg att följande mening var vad hon sagt -Sen kom jag på att de satt och snacka. (Flickebarnet klampade in oanmäld under deras allvarliga snack)
lätt att höra fel dessa dagar..

Får inte glömma att från hela laget tacka Anders för det utsökta fikat!
Mannen kan, mannen vet, mannen är bäst!

xoxo
Milia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0