svarta hålet

En riktig bloggsvacka har jag fastnat i under denna vecka och det finns inte så mycket att hämta från mitt huvud för att plita ner i bloggen, tyvärr. Ännu mer tyvärr att min älskade bloggkollega har feber vilket betyder att vi stannar på hemmaplan idag = inget bloggande, sorry Anki med flera!
Massa krya Henis!

Jag ger er däremot två tips för hur ni kan följa matchen;
* Genom Damfakta.se så brukar dem leverera målrapporter under matchens gång.
* Stans största supportrar finns på plats! Självklart pratar jag om Biggan och Mats Lundberg och Bobban och Ulla-Britt Andersson. Så slå en pling till dem om ni är nervösa över resultatet!


peace out
en trött tia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0