turre de fotbollstennis

Igår hade vi en fräsig "dagen-efter-match" träning och dem är ju för goa alltså! Patrik hade till och med tagit hojen sin till vallen för att sköta styrkedelen. (jag tar för givet att han cyklade till Vallen) efter den "härliga" styrkan så hade Lotta dukat fram två tennisplaner för den stundande fotbollstennis turren.

Jag nämner denna turnering enbart för att jag Lord fanns i guldlaget tillsammans med Madde, Hanna H och Sanna, sjukt mycket fräs att göra feta vändningen och avgöra finalen i Sudden death, dock satt segern hårt inne då finalmotståndarna hade Josefine "Cuando" När i laget som chillade järnet med bollen, som om dem vore siamesiska tvillingar. Men efter mycket om och men så kom tävlingsmänniskan fram i mig och jag var sjukt egoistisk som trixar fram bollen mot nätet innan jag lägger upp den för att sedan dunka in en volley på deras planhalva. Kan väl notera att mitt lag låg under med 0-6 och 7-11 innan vi vann med 13-12 tror jag...

nåja det var bara en liiiiiten parentes ;)

Grattis Eken och Grattis laget!

Puss allihopa och Glad Påsk

10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0