what?

Igår när vi stod i ringen precis innan matchstart så går inte måltjuvsEmmas tankar åt till att fokusera på att måla, utan när alla går runt och säger de sista kloka orden så utbrister Emma plötsligt "MEN HALLÅ, HAR DOM SKRIVIT UPP VÅRA NUMMER???? FÖR JAG HAR INTE SAGT MITT" hahahaha. så jävla skön! Kram på rej

Precis som i förra matchen så avgör vi med 10 kvar, jag låter det vara osagt om det är så jävla smart, men i alla fall så kom alltså vårt efterlängtade 2-1 mål med drygt 10 kvar och då vänder jag mig direkt till Veronika in tha goal och pekar med fingret mot min arm (klockan) och jag behöver inte ens prata för jag och Veronika har en sån himla fin connection så hon visste vad jag ville förmedla med min gest;) -BORT MED SKITEN!

Precis det mottot hade en gammal klasskamrat till mig på Skiftingetiden då vi gick i fotbollsklass, värt att notera är att hon INTE spelade fotboll i någon klubb men var alltid med på träningarna, så när det var spel under ledning av Svante Larsson så ekade "Linas" mors kloka ord i flickebarnets huvud -BORT MED SKITEN!

Sen att Viktor ropar "Milia och Walle spela med huvet nu" gjorde det bara roligare eftersom att Walle säger "haha, nu ska vi börja nicka!"

Muppar i Slagsta är vi allihopa, allihopa! Men... TILLSAMMANS ÄR VI OSLAGBARA!

Ikväll kommer ett fett blogginlägg/videoinlägg av vår Capitano, japp Jenny det är bara att börja förbereda sig!

10


Här har ni henne, bajenpundarn från Skiftinge, Lina Johansson

Kommentarer
Postat av: eken

haha bort med skiten...

2011-04-21 @ 11:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0