Busted!

Ligger efter som f*n med bloggandet, men just nu är det rätt körigt. Det som tar mest tid är väl mitt nya jobb, amen precis Milia "Plockarn" Lord klingar så fint.

Vill väl ta och berätta att Ashleigh avslöjat mig, tyvärr.... För när vi idag intog Vallens vackra gräsmatta tillsammans så pratade vi och omfamnade varandra lite så där vanligt ni vet? (vet inte hur man säger?!) Efter några få sekunder utbrister Ashleigh -Jag har inte tänkt på att du är så här kort!
Frågan är hur jag kunnat hålla det osynligt?;) nåja det var i alla fall en rätt rolig grej.

För er som är nyfikna om matchen igår har vi fått tips från "IK Tunare på plats" att kika in på www.fotbollslasse.blogspot.com 

and there you go.

adios!
10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0