draw

1-1 blev det mot Kristianstad.. vad ska man säga? Don't know, don't care som jag börjat säga. Nej men visst hade det varit fint med tre pinnar men vi blev aningen passiva i andra halvlek och kvitteringen var inte speciellt orättvis faktiskt. Men men

Vill avslöja den upptäckt jag gjorde efter matchen, då jag blev tvingad till Skogstorp för att  göra Matilda "kungen" Eriksson sällskap @ Orrliden och storderbyt i femman mellan just Skorre och Torshälla så var jag ju tvungen att slänga i mig lite käk så jag stannade till på Nattkröken och beställde en Kebbesallad (bra val jag vet!) men kände mig aningen iakttagen av en stor skara killar iförda likadana kläder varpå jag började glo och undra varför några klätt sig i samma kläder en söndag för att käka på nattkröken. Ne se på fan då är det IFK's motståndare IK Tellus som sitter och moffar hamburgare och kebbe två timmar/ en och en halv timme innan match. = I told to myself: What the fuck!? (låten ni vet) 
Med det vill jag bara säga att det vore kaaaataaastrof om inte IFK vinner mot ett gäng som laddar upp precis som min far gjorde på sin tid. jisssseeees!

/
10


Låter Amanda "Lahti/Benhinnan" Peterson och Andrea "Arro/Andy" Larssons vackra ansikten förgylla detta inlägg. Fantastiska människor som är enormt saknade! bigkiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0