monday I'm in love

Måndag och jag har precis vinkat iväg vår kära Lovisa Lantz som om två ynka timmar påbörjar sitt livs resa. Lovisa ska med tre andra brudar ta sig till andra sidan pölen för att studera i ett år, närmare bestämt i USA - Los Angeles - Santa Monica. Två av de tre andra brudarna är välkända ansikten i United nämligen Emelie Brandell och Amanda Forsell.
Ni är så bra mina fina vänner! Jag hoppas att ni kommer få en grym resa men det vet jag att ni får, för med tanke på hur bra ni är så kan det bara bli succé. All kärlek till er mina underbara<3
I LOVE U





Brandell o Lovisa @ teambuildingen inför säsongen 2009

Bigkiss till er!

10



Kommentarer
Postat av: lovisa

big kiss to you!!

2011-08-22 @ 08:49:48
URL: http://lovisaalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0