seasons in the sun

Knoddarna levererade igår och plocka hem tre fina poäng mot Örebro. Stort grattis till dem, själv så sov jag på jobbet. För de tre nätter som jag nu jobbat så har jag inte ens fått trycka på mina knappar, utan bara tittat på men inatt fick jag inte ens det, utan jag satt så snällt på min stol. Tack för visat intresse liksom.

Nehe, för er som inte vet så är jag bollskoleledare tillsammans med Siggi Jonsson men än har inte höstens bollskola startat, tyvärr väljer jag faktiskt att skriva! Varför? Jo för idag är jag övertaggad på -Under hökens vingar kom-, hur kan man vara det/väl förberedd? jo vad sägs om följande:
Lila shorts + märke i guld
Vit tisha + rött peace märke
Orangea trosor
Turkos sporttopp.
Alltså, vart blev det kortslutning? frågan är om jag ska ta militärgröna skor på det? och nej jag orkar inte byta i och med att jag lyckades klä på mig i olika omgångar. Gäller dock att jag håller mig undan från alla livsmedelsbutiker, menar att det vore hemskt om jag blev förväxlad med GB-gubben eller hans fruga rättare sagt.




peace på er!
always number ten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0